ایده های زیبا برای طراحی حمام
تاریخ : شنبه 13 بهمن 1397
نویسنده : مینا

 

به دنبال برخی الهام گرفتن از دکوراسیون حمام؟ در اینجا چند حمام زیبا برای دریافت دکوراسیون شما وجود دارد. شاید شما یک ایده یا دو را برای خانه خود انتخاب کنید؟

حمام مدرن سفید

هنگامی که شما در مورد سفید و مدرن فکر می کنید، این نوع حمام است که به ذهن می آید. خطوط پاک، سفید و چند لایه آلی، همه چیز مورد نیاز هستند. حمام در پس زمینه ناپدید می شود، به لطف کفپوش پیوسته و کاشی دیوار در سراسر اتاق.

اتاق سرویس بهداشتی سیاه

سفید تنها چیزی است که شما می توانید در یک اتاق سیاه استفاده کنید. با رنگ آمیزی آن سیاه و سفید جرات می کنید - اما فراموش نکنید که رنگ با برخی از هنرهای زیبا را اضافه کنید! سیاه همیشه کلاسیک و ظریف است.

دوش کابین

کف و ستون سنگ گرانیت در حمام دوشش قطعا احساس ساحل دارند. به یاد داشته باشید که آخرین بار پاک کردن نمک از پوست خود را با اضافه کردن عناصر الهام بخش ساحل به حمام خود را. سنگ های قیمتی یک راه عالی برای شروع هستند!

حمام سنتی ساده و پاک

نرم آبی و سبز به اندازه کافی رنگی است تا برخی از شادی ها را به ارمغان بیاورد، اما خیلی دور از خنثی نیست که از سرعت آن خسته می شوید. خطوط تمیز، اشکال ساده و لمس سنتی مربوط به شیر آب این چیزی است که در سالهای آینده کلاسیک خواهد ماند.

حمام کاربردی کوچک

حمام کوچک موجب صرفه جویی در فضا با یک سینک مستطیلی و یک دیوار دوش کابین می شود. نور طبیعی از پنجره واقعا تفاوت را در اینجا ایجاد می کند. کاشی سرگرم کننده موزاییک شخصیت و شخصیت را اضافه می کند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: طراحی حمام , کاشی , دوش کابین , حمام سنتی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید